vrijdag 6 april 2012

28 Crowdsourcing en crowdfunding



Dat crowdsoursing werkt dat merk je wel als je deze opdracht met links bekijkt.

Vooral de site "Ten Pages" vond ik erg leuk. Als beginnend schrijver kun je hier heel gemakkelijk naam maken en uitvinden of je teksten aanslaan.
Bij de "Austalian Newspapers" kon ik de weg niet goed vinden en de site was vreselijk traag, dus ben daar toch redelijk snel gestopt met zoeken.
Bij de site "Verbeterbuurt" natuurlijk gekeken bij Marsum maar daar waren helemaal geen problemen. Dus even in de omgeving gekeken en zag bij Deinum een klacht/ verbeterpunt over de Lytse bieb n.a.v. het vandalisme daar.

Voor de bibliotheek zijn er natuurlijk mogelijkheden alleen kan ik ze zo 1,2,3, niet ophoesten. Ik moest aan Al@din en zo denken maar dat heeft het jammer genoeg niet gehaald.

1 opmerking:

Unknown zei

Dag Fets,
Dit stukje is wel heel kort door de bocht! Kijk eens op een blog van één van je collega's voor ideeen, je komt vast iets interessants tegen. Niet alleen bij dit Ding natuurlijk, maar ook bij de andere Dingen.
Filmpjes bekeken, nog andere links aangeklikt?
Groeten, Thea

HALLO

Welkom op mijn nieuwe weblog, ik ga allemaal leuke dingen uitproberen en dat hier plaatsen.