vrijdag 6 april 2012

27 Copyright


Ik heb gezocht bij Flickr met "Only search within Creative Commons-licensed content" en onderwerp Marsum. Hier kwam ik deze prachtige foto tegen van Hindrik S, 2010, de sky-line van Marsum zoals wij die regelmatig zien als wij een rondje fietsen.

Ik mag deze foto gebruiken voor niet commerciƫle doeleinden.

Het kopiƫren van tekst en foto's zonder vermelding van fotograaf/ auteur is eigenlijk diefstal. Al is het met Google wel heel gemakkelijk om de tekst van iemand anders te gebruiken en denk je er niet altijd aan om de bron te vermelden. Hier betrap ik me zelf ook wel op. Dus moet er beter op letten.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi,
Ja grappig eigenlijk, we weten het allemaal, hebben het zelfs allemaal geleerd en toch doen we het vaak niet. Foei.
Heb je nog een filmpje aangeklikt en/of meer links bekeken? Staan leuke verwijzingen bij!
Groet, Thea

HALLO

Welkom op mijn nieuwe weblog, ik ga allemaal leuke dingen uitproberen en dat hier plaatsen.