maandag 21 mei 2012

Ding 29

Heb ding 29 2x doorgelezen en filmpjes bekeken. Ik kan niet bij mijn blog komen om er mee te werken, dus maak ik de deze tekst eerst in Word en hoop dat ik hem er ergens anders in kan plakken.

Weet niet echt wat ik er van moet vinden, eerlijk gezegd gaat het me allemaal te snel. Heb thuis niemand met een smartphone met internet om deze dingen uit te proberen. Dus mis ik het ook niet en is het nog geen onderdeel van mijn leven.

Wat ik wel eens heb uitgeprobeerd is Wordfeud en dat is even leuk maar dat is het ook wel. Mijn broer heeft op z’n tablet een APP als je die gebruikte als er bijvoorbeeld in een winkel een stuk muziek wordt gedraaid je met die APP de juiste band met cd kan achterhalen. Lijkt me ook leuk.

Voor de bibliotheek zal denk ik in de toekomst elk boek wel een chip hebben, zodat mensen met een smartphone de boeken sneller kunnen vinden en / of kunnen reserveren. Maar misschien gaan we ook wel net als Bol.com de boeken bij de mensen thuisbezorgen, zodat we alleen nog maar een magazijn nodig hebben.

Probeer het nog een keer maar heb nu wel een hééél raar scherm om mee te werken maar het is me toch gelukt.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Fets,
Nou, dat is je dus goed gelukt, de tekst staat keurig in je blog. Goede oefening!
En wat je zegt klopt met wat iedereen ondervindt: wat je niet hebt mis je (vaak) niet, tot je het op een gegeven moment wel gaat gebruiken en het in je systeem slijt. Voor ons in de bibliotheek geldt wel dat we zullen moeten weten wat er op de markt is en hoe je dat kunt gebruiken. Vandaar deze cursus, alle beetjes helpen, er zijn natuurlijk -tig andere toepassingen die hierin niet aan bod komen. Hoe de toekomst er uit gaat zien, geen idee. Zou heel goed kunnen wat jij schrijft over thuisbezorgen. We zullen zien.
Groet, Thea

HALLO

Welkom op mijn nieuwe weblog, ik ga allemaal leuke dingen uitproberen en dat hier plaatsen.